• 07-01-2018, 13:24:09
    #1
    Mahallemizde 60 metre arayla 2 baz istasyonu var.
    2.baz istasyonu kurulmadan önce telefonlar normal çekiyordu şimdi surekli kopmalar mobil veriye gecmeme gibi durumlar oluyor.

    Ayrıca her sabah baş agrısı çekmekten bıktık. Baz istasyonundan oldugunu düşünüyorum. 2 baz istasyonu arasında 60metre yok.

    nasıl şikayet edebiliriz nasil bir yol izlemeliyiz sizce ?
  • 07-01-2018, 13:41:18
    #2
    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahallemizde 60 metre arayla 2 baz istasyonu var.
    2.baz istasyonu kurulmadan önce telefonlar normal çekiyordu şimdi surekli kopmalar mobil veriye gecmeme gibi durumlar oluyor.

    Ayrıca her sabah baş agrısı çekmekten bıktık. Baz istasyonundan oldugunu düşünüyorum. 2 baz istasyonu arasında 60metre yok.

    nasıl şikayet edebiliriz nasil bir yol izlemeliyiz sizce ?
    https://www.turkiye.gov.tr/baz-istasyonlari
    buradan ölçüm yapabilirsiniz hocam. size verilen oranlarla beraber şikayet oluşturabilirsiniz.
  • 07-01-2018, 13:45:54
    #3
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.turkiye.gov.tr/baz-istasyonlari
    buradan ölçüm yapabilirsiniz hocam. size verilen oranlarla beraber şikayet oluşturabilirsiniz.
    dogrudur ölçüm yaptim ama 2voltmetre gösteriyor degerleri düşük diyor.