Mahallemizde 60 metre arayla 2 baz istasyonu var.
2.baz istasyonu kurulmadan önce telefonlar normal çekiyordu şimdi surekli kopmalar mobil veriye gecmeme gibi durumlar oluyor.
Ayrıca her sabah baş agrısı çekmekten bıktık. Baz istasyonundan oldugunu düşünüyorum. 2 baz istasyonu arasında 60metre yok.
nasıl şikayet edebiliriz nasil bir yol izlemeliyiz sizce ?
Baz istasyonu şikayet ?
2
●258
- 07-01-2018, 13:24:09
- 07-01-2018, 13:41:18https://www.turkiye.gov.tr/baz-istasyonlariandroidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan ölçüm yapabilirsiniz hocam. size verilen oranlarla beraber şikayet oluşturabilirsiniz. - 07-01-2018, 13:45:54dogrudur ölçüm yaptim ama 2voltmetre gösteriyor degerleri düşük diyor.Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle