Mahallemizde 60 metre arayla 2 baz istasyonu var.
2.baz istasyonu kurulmadan önce telefonlar normal çekiyordu şimdi surekli kopmalar mobil veriye gecmeme gibi durumlar oluyor.
Ayrıca her sabah baş agrısı çekmekten bıktık. Baz istasyonundan oldugunu düşünüyorum. 2 baz istasyonu arasında 60metre yok.
nasıl şikayet edebiliriz nasil bir yol izlemeliyiz sizce ?
https://www.turkiye.gov.tr/baz-istasyonlari
buradan ölçüm yapabilirsiniz hocam. size verilen oranlarla beraber şikayet oluşturabilirsiniz.