• 21-12-2017, 09:44:57
    #1
    Merhabalar,
    "İmalathane" olarak geçen bir şahıs işletmem var ve hem kendi web sitemde hem de N11, Hepsiburada ve Gittigidiyor'da kendi ürünlerimi satıyorum. Teklif üzerine, benimle hiç alakası olmayan ceket, salça, boya, sikilon tabancası gibi ürünleri de satmak istiyorum. Bunların bazılarının fatura girişi var ama çoğunun yok. Muhasebecim sağolsun çok rahat. Birşey olmaz diyor ama nedense içim rahat değil. Her istediğimizi fatura keserek satabiliyor muyuz?
  • 21-12-2017, 09:56:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Girişi olmayan bir malın cıkısını hangi muhsabeci neresinden kesecek enteresan bir durum.Sen bence muhasebecini değiştir girişi olmayan hiçbir ürünün cıkısı olamaz hizmet sektörü danısmanlık sektörü hariç..Sonuçta ortada stoklu aldığın bir ürünün cıkısını yapıyorsun yarın bir gün incelemeye girdiğinde muhasebecin kurtarmaz seni onun dısında herşeyi satabilirsin tabiki KDV sini ödedikten sonra bu ülkede anladın sen herşeyi satarsınn
  • 21-12-2017, 10:03:38
    #3
    Şahıs firmam var benimde e-ticaret işi yapıyorum aynı zamanda danışmanlık, yazılım faturalarını vs hizmet bedeli diye kesebiliyorum.
    Şahıs firmalarında KDV baz alınıyor hangi malı almışsın hangisini çıkmışsın gibi bakmıyorlar girdisi olmayan malı çıkışını yapamazsın normalde ama muhasecinin söylediği şirketlerde ltd vs. onlara dikkat ediyorlar der
  • 21-12-2017, 13:09:37
    #4
    CouldWasMySouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs firmam var benimde e-ticaret işi yapıyorum aynı zamanda danışmanlık, yazılım faturalarını vs hizmet bedeli diye kesebiliyorum.
    Şahıs firmalarında KDV baz alınıyor hangi malı almışsın hangisini çıkmışsın gibi bakmıyorlar girdisi olmayan malı çıkışını yapamazsın normalde ama muhasecinin söylediği şirketlerde ltd vs. onlara dikkat ediyorlar der
    Sahıs sirketlerinde ltd şirketlerine daha az incleeme yaparlar muhakkak ama yinede sen muhasebecini değiştir