Girişi olmayan bir malın cıkısını hangi muhsabeci neresinden kesecek enteresan bir durum.Sen bence muhasebecini değiştir girişi olmayan hiçbir ürünün cıkısı olamaz hizmet sektörü danısmanlık sektörü hariç..Sonuçta ortada stoklu aldığın bir ürünün cıkısını yapıyorsun yarın bir gün incelemeye girdiğinde muhasebecin kurtarmaz seni onun dısında herşeyi satabilirsin tabiki KDV sini ödedikten sonra bu ülkede anladın sen herşeyi satarsınn