• 20-12-2017, 17:24:46
    #37
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir adrese daha ulaştım. Ekiplere verdim. Kardeşinin telefon numarasını özelden bana gönderirsen, onunla da konuşayım. Muhtemelen bildiği bir yerdir. Vakitten kazanırız.
    Kardeşinin yanındaki arkadaşımın telefon numarasını mesaj attım size
  • 20-12-2017, 17:28:56
    #38
    Hocam girmediyse gitti o

    İnşallah bişey olmamıştır belli ki genç bir kardeşimiz.
  • 20-12-2017, 17:30:16
    #39
    Arkadaşım şu an kardeşi ve babası ile birlikte, bu ilaçları sürekli kullandığını onlarda söylüyor, resimlere bakan kardeşi resimlerin bu adreste yani kendi evlerinde çekildiğini söylemiş, adres doğru yani, fakat öğlen saatlerinde akü almaya gidiyorum diye evden çıktığını söylüyor babası, şimdilik eldeki bilgi bu gelişme olunca aktaracağım.
  • 20-12-2017, 17:37:15
    #40
    premete adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım şu an kardeşi ve babası ile birlikte, bu ilaçları sürekli kullandığını onlarda söylüyor, resimlere bakan kardeşi resimlerin bu adreste yani kendi evlerinde çekildiğini söylemiş, adres doğru yani, fakat öğlen saatlerinde akü almaya gidiyorum diye evden çıktığını söylüyor babası, şimdilik eldeki bilgi bu gelişme olunca aktaracağım.
    uyanmış en azından çok şükür. Umarım başka bi delilik yapmaz
  • 20-12-2017, 17:40:19
    #41
    Çok şükür.
  • 20-12-2017, 17:43:24
    #42
    Ve gelen son bilgi, ailesi şu an alkollü olduğunu ve o kadar ilaç içmeyeceğini, Fethiye'de çarşıda motosikleti ile gezdiğini bir arkadaşından aldıkları bilgiye dayanarak bana ulaştırdılar, anladığım kadarı ile ortada bir moral bozukluğu söz konusu umarım kendisi de yapmayı düşündüğü şeyin yanlış olduğunun farkına varmıştır, hiç tanımadığımız bir insanın canı için telaş edip bu kadar çaba gösteren ve yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkürler, büyük bir aile olduğumuz ve istediğimiz de birbirimize ulaşabildiğimizi de herkesin görmüş olması daha da güzel benim için, arkadaşım olay yerinden ayrılıyor babasının "benim oğlum yapmaz sadace alkollüdür" demesi üzerine, saygılar
  • 20-12-2017, 17:48:37
    #43
    premete adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve gelen son bilgi, ailesi şu an alkollü olduğunu ve o kadar ilaç içmeyeceğini, Fethiye'de çarşıda motosikleti ile gezdiğini bir arkadaşından aldıkları bilgiye dayanarak bana ulaştırdılar, anladığım kadarı ile ortada bir moral bozukluğu söz konusu umarım kendisi de yapmayı düşündüğü şeyin yanlış olduğunun farkına varmıştır, hiç tanımadığımız bir insanın canı için telaş edip bu kadar çaba gösteren ve yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkürler, büyük bir aile olduğumuz ve istediğimiz de birbirimize ulaşabildiğimizi de herkesin görmüş olması daha da güzel benim için, arkadaşım olay yerinden ayrılıyor babasının "benim oğlum yapmaz sadace alkollüdür" demesi üzerine, saygılar
    İlaç kutularına baksalarmış. İçilmiş mi içilmemiş mi diye. Ben aradığımda motosiklet sesi falan duymadım sessiz bir yerdeydi ve yalnızım diyodu. Morali muhakkak bozuktur yoksa niye böyle konu açsın.
    Bizim derdimiz kendisine bişey yapmadan ailesine ulaşmaktı. Nitekim ulaşıldı da. Artık ailesinin ilgilenmesi gerekiyor. Çaba gösteren, dualarını eksik etmeyen tüm arkadaşlara/abilere/kardeşlere teşekkür ederim.
    Konuyu kilitliyorum.