Arkadaşım şu an kardeşi ve babası ile birlikte, bu ilaçları sürekli kullandığını onlarda söylüyor, resimlere bakan kardeşi resimlerin bu adreste yani kendi evlerinde çekildiğini söylemiş, adres doğru yani, fakat öğlen saatlerinde akü almaya gidiyorum diye evden çıktığını söylüyor babası, şimdilik eldeki bilgi bu gelişme olunca aktaracağım.
uyanmış en azından çok şükür. Umarım başka bi delilik yapmaz