• 15-12-2017, 11:35:04
    #1
    Arkadaşlar selamlar,
    Ptt'den cevap gelmedi.
    Sitesinden pul satın alıyorsunuz, ücretsiz geliyor.
    https://www.filateli.gov.tr/main
    Merak ettiğim şu, buradan satın alsak kendimiz yapıştırsak, şubeye bıraktığımız zaman sorunsuzca teslim alınır mı?
    Mektup 15 gram, 1.80 kuruşa gidiyor. 1.80 tl pul alacağım.
    Bir de, sürekli pul ve anma pulu var. Fark eder mi?
  • 15-12-2017, 11:37:33
    #2
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar,
    Ptt'den cevap gelmedi.
    Sitesinden pul satın alıyorsunuz, ücretsiz geliyor.
    https://www.filateli.gov.tr/main
    Merak ettiğim şu, buradan satın alsak kendimiz yapıştırsak, şubeye bıraktığımız zaman sorunsuzca teslim alınır mı?
    Mektup 15 gram, 1.80 kuruşa gidiyor. 1.80 tl pul alacağım.
    Bir de, sürekli pul ve anma pulu var. Fark eder mi?
    kaşe basıyolar pulun üstüne sorun olmaz
  • 15-12-2017, 11:44:30
    #3
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaşe basıyolar pulun üstüne sorun olmaz
    Hmmmmm, bir gittim, size kolaylık olsun ben 200 tane pul satın alayım. Evde kendim yapıştırırım, kayıtsız gidecek zaten dedim.
    Burada ayrı ayrı uğraşmayın dedim. Tümü 15 gram sonuçta tartmaya da gerek yok.
    Kadın merkezden alırlar falan dedi, neden merkezden dedim? 2-3 kişi çalışıyordur orada falan dedi.
    Nasıl yani günlük limit falan mı var dedim, ona göre getiririm ben dedim. Sonra başka bir adama sordu, alırız dedi.
    Pulları satın alıp ben yapıştırırım dedim. Adam pul yok mu elimizde diye sordu, kadında vardı bir sorun.
    200 zarf varmış şuan, 70-80 lira sırf pul tutar falan dedi. 360 tl tutar, onu da hesaplayamadı.
    Demek ki mühür basmaya üşendi malum kadın, boş kalınca kapıda çene yapmayı biliyor.
    Ben aynı yere götürürüm o zaman, peki anma pulu veya sürekli pul fark eder mi? 1.80 lik pulla gidiyor. O da anma pulunda var.
  • 15-12-2017, 14:31:12
    #4
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmmmmm, bir gittim, size kolaylık olsun ben 200 tane pul satın alayım. Evde kendim yapıştırırım, kayıtsız gidecek zaten dedim.
    Burada ayrı ayrı uğraşmayın dedim. Tümü 15 gram sonuçta tartmaya da gerek yok.
    Kadın merkezden alırlar falan dedi, neden merkezden dedim? 2-3 kişi çalışıyordur orada falan dedi.
    Nasıl yani günlük limit falan mı var dedim, ona göre getiririm ben dedim. Sonra başka bir adama sordu, alırız dedi.
    Pulları satın alıp ben yapıştırırım dedim. Adam pul yok mu elimizde diye sordu, kadında vardı bir sorun.
    200 zarf varmış şuan, 70-80 lira sırf pul tutar falan dedi. 360 tl tutar, onu da hesaplayamadı.
    Demek ki mühür basmaya üşendi malum kadın, boş kalınca kapıda çene yapmayı biliyor.
    Ben aynı yere götürürüm o zaman, peki anma pulu veya sürekli pul fark eder mi? 1.80 lik pulla gidiyor. O da anma pulunda var.
    2 3 yıl once stajerlık yaptım ozamanlar öyleydi bazıları söyle bir durum var belediyeler yada resmi kurumlar fazladan pul veriyor ellerinde olunca nakite çevirmek adına kalanları yapıstırıp parayı alanlar var gibi gibi merkez tabi daha sağlıklı ve hızlı olur merkezden direk akşam gelip alıyolar