Arkadaşlar selamlar,
Ptt'den cevap gelmedi.
Sitesinden pul satın alıyorsunuz, ücretsiz geliyor.
https://www.filateli.gov.tr/main
Merak ettiğim şu, buradan satın alsak kendimiz yapıştırsak, şubeye bıraktığımız zaman sorunsuzca teslim alınır mı?
Mektup 15 gram, 1.80 kuruşa gidiyor. 1.80 tl pul alacağım.
Bir de, sürekli pul ve anma pulu var. Fark eder mi?