• 15-12-2017, 03:21:12
    #10
    Problem yaşamadığınız sürece çok güzel, yaşadığınız da en büyük problem karşınızda bir muhattap bulamamak. Sorunu hızlıca çözememek özellikle teknik bir arıza varsa yönlendirecekleri ekip Türk Telekom'un olması sebebiyle gecikmeler derken bolca mağdur olabilirsiniz.
  • 15-12-2017, 23:59:44
    #11
    Kesinlikle uzan durun, bir dönem çok iyiydi. Ancak yoğunluktan mı yoksa pazarlamaları mı böyleydi bilemiyorum. Müşteri hizmetleri yok. Bu ne demek ? İnternetiniz koptu telefonla bağladınız sizi online hizmetlere yönlendiriyor. Eee internet yok Hadi mobilden girdin şikayet oluşturdun şanslıysan en az 3-4 gün bekliyorsun. 28 Kasım tarihinde şikayet oluşturdum 15 Aralık oldu bir kez bile aranmadım. Dilerseniz facebook ve twitter'dan kullanan insanların bir yorumlarını okuyun. Kimseyi kötülemek istemem ama durum budur. Çok yakında komple kaçarlar gibi geliyor...
  • 17-12-2017, 17:24:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Önermiyorum. 15 gündür bağlamadılar ve müşteri temsilcisi yok. Sosyal medya üzerinden hep aynı cevaplar.
    TTNET'e başvuru yaptım 1 günde bağladılar.
  • 05-01-2018, 22:57:22
    #13
    TurkNET kadar rezik, kepaze, aşağılık bir şirket görmedim. Benim evimdeki ttnet aboneliğimi iptal ettirdiler ve 6 boyunca bir interneti evime bağlayamadılar. Sonradan öğrendim ki bağlasalar dahi hız 5-10 mbit'i geçmiyor. Dolayısı ile AKK'nın hiç bir önemi kalmıyor.

    Boşuna kendinizi rezil etmeyin, macera aramayın.