Kesinlikle uzan durun, bir dönem çok iyiydi. Ancak yoğunluktan mı yoksa pazarlamaları mı böyleydi bilemiyorum. Müşteri hizmetleri yok. Bu ne demek ? İnternetiniz koptu telefonla bağladınız sizi online hizmetlere yönlendiriyor. Eee internet yok

Hadi mobilden girdin şikayet oluşturdun şanslıysan en az 3-4 gün bekliyorsun. 28 Kasım tarihinde şikayet oluşturdum 15 Aralık oldu bir kez bile aranmadım. Dilerseniz facebook ve twitter'dan kullanan insanların bir yorumlarını okuyun. Kimseyi kötülemek istemem ama durum budur. Çok yakında komple kaçarlar gibi geliyor...