• 05-10-2017, 22:47:21
    #1
    Merhabalar, öncelikle şunu belirtmeliyim ki mükemmel bir tema tek kelime ile.

    Mobil uyumlu olması da çok hoşuma gitti, fakat bu mobil uyumu R10 uygulamanıza taşısanız daha iyi olmaz mı acaba? Direk uygulama üzerinden giriş yapsak?
  • 05-10-2017, 22:53:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tapatalk yeterli olmuyor mu? Ben mobilden kullanmadığım için çok bilmiyorum.
  • 05-10-2017, 23:02:12
    #3
    cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tapatalk yeterli olmuyor mu? Ben mobilden kullanmadığım için çok bilmiyorum.
    Bir sitenin uygulaması veya mobil versiyonu var ise tapatalk kesinlikle kullanmam. Telefonumda da yok zaten ama mobil versiyonu çok iyi r10’un keşke uygulamaya taşısalar
  • 05-10-2017, 23:02:59
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    webview uygulama yapılsa iyi aslında
  • 05-10-2017, 23:10:39
    #5
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webview uygulama yapılsa iyi aslında
    Katılıyorum. Çok iyi olur.
  • 05-10-2017, 23:13:16
    #6
    Telefonda safariden açıyorum mobil olarak çok güzel tasarımıyla kullanımıyla her şeyi ile