Merhabalar, öncelikle şunu belirtmeliyim ki mükemmel bir tema tek kelime ile.
Mobil uyumlu olması da çok hoşuma gitti, fakat bu mobil uyumu R10 uygulamanıza taşısanız daha iyi olmaz mı acaba? Direk uygulama üzerinden giriş yapsak?
R10 Modern Teması Hk.
5
●617
- 05-10-2017, 23:02:12Bir sitenin uygulaması veya mobil versiyonu var ise tapatalk kesinlikle kullanmam. Telefonumda da yok zatencortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama mobil versiyonu çok iyi r10un keşke uygulamaya taşısalar
- 05-10-2017, 23:10:39Katılıyorum. Çok iyi olur.KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama mobil versiyonu çok iyi r10un keşke uygulamaya taşısalar