Konu
R10 Modern Teması Hk.
05-10-2017, 23:02:12
#3
Tevfik
cortex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tapatalk yeterli olmuyor mu? Ben mobilden kullanmadığım için çok bilmiyorum.
Bir sitenin uygulaması veya mobil versiyonu var ise tapatalk kesinlikle kullanmam. Telefonumda da yok zaten
ama mobil versiyonu çok iyi r10un keşke uygulamaya taşısalar