Lütfen konuya herkes baksın...
9
●705
- 21-09-2017, 22:47:32Merhabalarwebinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Drama eğitimi almadım fakat bildiğim kadarıyla Drama eğitimini 5 Aşama ile tamamladıktan sonra Projenizi sunuyorsunuz MEB e. Kabul edilirse İstediğiniz ( 24 Kişi olmak şartı ile ) il-ilçe de kurs açabilir ve öğretmenlik yapabilirsiniz. - 21-09-2017, 23:07:09Arkadaşlar yada meslek sahibi olabileceğim hangisi kursları önerirsiniz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:00:41 -->-> Daha önceki mesaj 22:53:17 --
5 aşama derken anlamadım.WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:07:09 -->-> Daha önceki mesaj 23:00:41 --
Arkadaşlar ben ilkokul mezunuyum drama sertifikası aldıktan sonra hangi yerlerde iş sahibi olabilirim. - 21-09-2017, 23:09:11Tekrardan Merhabawebinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk Okul Mezunu Maalesef Drama Eğiticisi OLAMAZ ve Olmamalıdır. Lütfen yanlış anlamayın. Küçümsemiyorum kimseyi.
Farklı bir meslek dalı seçebilirsiniz.
İyi Forumlar - 21-09-2017, 23:23:57Değerli hocam merhabalar, bu tip eğitimleri Halk Eğitim Merkezi'nden almayın lütfen. Ben üniversitede bir sanat öğrencisiyim. Biz sanat öğrencileri bugün üniversiteleri dahi tartışırken, Halk Eğitim Merkezi'nden alınacak sanat eğitiminin ardından nitelikli bir eğitim vermeniz ya da bir şekilde iş yapmanız mümkün değil. Piyasa çok küçüktür, konuşulursunuz. Drama öğretmenleri genelde çocuklar ile çalışırlar. Şu sıralar çeşitli kurslar ve özel okullar iş alanlarıdır ancak nitelikli öğretmenlerin oyunculuk lisanslarından sonra bir de psikoloji/çocuk psikolojisi yüksek lisansı yaptıklarını ya da lisans transkriptlerinde psikoloji veya seçmeli drama dersinin olduğunu görürsünüz. Sanat basit bir olay değildir. Tarih, felsefe, psikoloji, anatomi gibi alanları bilmeden eğitim vermeye kalkarsanız, çocuklara yazık olur.webinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pastacılık kursu var mı bilmiyorum ama en küçük şehirde bile 3.000 TL'den aşağı maaş almazsınız. Gıda alanına yönelmenizi tavsiye ederim. Eşim fırında çalışıyor, oradan biliyorum. Fırın işinde para var. - 21-09-2017, 23:37:03Böyle 1 başlık açmak yerine konuyu özetleyen 1 başlık kullansanız'da konuyla ilgili kişiler gelse daha iyi olurdu.
bu başlık birçok kişiye itici'de gelebilir ve konuyla ilgili olan kişiler belkide girmez yani sizin konunuza fazla kişi girmesi sonuç alacağınız anlamına gelmez örnek ; ben boşuna girdim şuan konuyla ilgili bilgim yok bu size bi artı sağlamaz.