Arkadaşlar merhaba halk eğitim merkezden drama sertifikası aldıktan sonra hangi yerlerde iş yada meslek sahibi olabilirim ne olur yardımcı olun..
Değerli hocam merhabalar, bu tip eğitimleri Halk Eğitim Merkezi'nden almayın lütfen. Ben üniversitede bir sanat öğrencisiyim. Biz sanat öğrencileri bugün üniversiteleri dahi tartışırken, Halk Eğitim Merkezi'nden alınacak sanat eğitiminin ardından nitelikli bir eğitim vermeniz ya da bir şekilde iş yapmanız mümkün değil. Piyasa çok küçüktür, konuşulursunuz. Drama öğretmenleri genelde çocuklar ile çalışırlar. Şu sıralar çeşitli kurslar ve özel okullar iş alanlarıdır ancak nitelikli öğretmenlerin oyunculuk lisanslarından sonra bir de psikoloji/çocuk psikolojisi yüksek lisansı yaptıklarını ya da lisans transkriptlerinde psikoloji veya seçmeli drama dersinin olduğunu görürsünüz. Sanat basit bir olay değildir. Tarih, felsefe, psikoloji, anatomi gibi alanları bilmeden eğitim vermeye kalkarsanız, çocuklara yazık olur.
Pastacılık kursu var mı bilmiyorum ama en küçük şehirde bile 3.000 TL'den aşağı maaş almazsınız. Gıda alanına yönelmenizi tavsiye ederim. Eşim fırında çalışıyor, oradan biliyorum. Fırın işinde para var.