• 21-08-2017, 18:21:38
    #28
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jailbreak'i araştır derim sana. Ben bir kısmından bahsettim bin bir tane iş yapabiliyorsun.

    Çok uzatmak istemiyorum ama yanlış biliyorsun ve yanlış düşünüyorsun bence. Şuana kadar gördüğüm çoğu virüs android işletim sistemlerini etkiliyor. Mağazada bile onlarca sahte uygulama varken virüs yok demeniz yanlış Bizzat şahit olduğum için (birden fazla) üstüne basarak söylüyorum.

    Zengin iş adamlarının kullanmasının sebebi büyük meblağlarla para alışverişi yaptıkları için herhangi bir korsan saldırıya maruz kalmamak için.

    Neyse uzatmaya gerek yok. Hayırlı günler hocam
    Hocam jailbreak hakkında yeterince bilgim var siz ilk ROOT nedir bir araştırın derim.
    Ondan sonra jailbreak'ten bahsedin.
    Bende sizin yanlış düşündüğünüzü düşünüyorum.
    Yanlış biliyorsunuz.

    Android sistemine virüs girmez.
    Windows değil bu.
    Bunu da bir araştırın derim.

    Sahte uygulamalar olabilir ama unuttuğunuz bir kısın var.
    Android 6.0 ile önemli bir özellik geldi.
    Uygulamaların izinlerini kendiniz belirliyorsunuz.
    Uygulama istediği yetkiyi almadığı taktirde hiçbir işlem yapamıyorum.
    Bunu da araştıramanızı öneririm.
    Sizin araştırmadan savunmanız yanlış.


    Siz en son hangi sürümü kullandıysanız yeniliklere ve yeni sürümlerin açıklamalarını okuyumanızda fayda var derim.
    Sonra yanlışlık oluyor.

    Bende üstüne basarak söylüyorum android sistemine virüs giremez.

    Şuana kadar android cihaza sahip olup banka hesabı hacklenen birini gösterin.
    Ben hiç duymadım ama İos cihaza sahip olup hacklenen duydum.
    Şuana kadar birçok ünlünün icloud hesabının hacklendiğini duyduk.

    Örnek;
    http://shiftdelete.net/icloud-hackle...-katildi-80336
    http://shiftdelete.net/iphone-5s-ici...iklamasi-84408

    Aynen uzatmaya gerek yok.
    İyi Günler Hocam...
  • 21-08-2017, 21:05:27
    #29
    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam jailbreak hakkında yeterince bilgim var siz ilk ROOT nedir bir araştırın derim.

    Ondan sonra jailbreak'ten bahsedin.

    Bende sizin yanlış düşündüğünüzü düşünüyorum.

    Yanlış biliyorsunuz.



    Android sistemine virüs girmez.

    Windows değil bu.

    Bunu da bir araştırın derim.



    Sahte uygulamalar olabilir ama unuttuğunuz bir kısın var.

    Android 6.0 ile önemli bir özellik geldi.

    Uygulamaların izinlerini kendiniz belirliyorsunuz.

    Uygulama istediği yetkiyi almadığı taktirde hiçbir işlem yapamıyorum.

    Bunu da araştıramanızı öneririm.

    Sizin araştırmadan savunmanız yanlış.





    Siz en son hangi sürümü kullandıysanız yeniliklere ve yeni sürümlerin açıklamalarını okuyumanızda fayda var derim.

    Sonra yanlışlık oluyor.



    Bende üstüne basarak söylüyorum android sistemine virüs giremez.



    Şuana kadar android cihaza sahip olup banka hesabı hacklenen birini gösterin.

    Ben hiç duymadım ama İos cihaza sahip olup hacklenen duydum.

    Şuana kadar birçok ünlünün icloud hesabının hacklendiğini duyduk.



    Örnek;

    http://shiftdelete.net/icloud-hackle...-katildi-80336

    http://shiftdelete.net/iphone-5s-ici...iklamasi-84408



    Aynen uzatmaya gerek yok.

    İyi Günler Hocam...


    Hocam şaka yapıyor olmalısınız[emoji23]
    Gönderdiğiniz linkler hacklenme olayı ama sistemdeki bir açık yüzünden değil. Lütfen daha detaylı okuyun. Basit şifre koyup , 2 aşamalı güvenlik doğrulaması yapmayan ve E-Mail adresine gelen fake maile tıklayıp hesabını kaptıranlar var. Apple bununla alakalı bilgilendirme yapmıştı diye hatırlıyorum.

    Bence hocam jailbreak'i siz tam kullanmamışsınız. Yıllardır Türkiye'nin en iyi apple destek platformunda admin olarak görev aldım. Bir çok widget, tema, uygulama patch, font düzenlemesi vs. yaptımz (bir çok şey özelden site adresini atabilirim). Root'da yapılan her şey jailbreak'de de yapılabiliyor. En basitinden tüm sistem dosyalarına erişim sağlanabiliyor. Siz niye ikisi bir diyorsunuz onu çözemedim[emoji1]

    Şuana kadar android cihaza sahip olup hattından bir sürü miktarda para çekilen gördüm. Lütfen yine virüs yok vs demeyin gülerim. İllegal ve +18 içerikli sitelere girenler ilgili web sitesine yönlendirilip sayfanın herhangi bir yerine tıklayınca mobil ödeme onayı vermiş gibi bir sistem işliyordu sitede. Bilgisayara geçince linkleri gönderirim.

    Android 6.0 ile gelen özelliği zaten biliyorum takip ediyorum. Orada yazan çoğu izine bilinçsiz kullanıcılar bakmıyor onay verip geçiyor. Yine çok şey fark etmiyor.

    Şunuda belirtmekte fayda var. iOS işletim sistemine virüs girmiyor demiyorum ben. Ancak anında yeni sürüm çıkartılarak bu gideriliyor. Android'de işlemler bu kadar hızlı olmuyor.

    Gördüğüm kadarıyla acayip Android fanatiğisiniz. Ben iOS fanatiği değilim ancak bazı bilgileri yanlış veriyorsunuz. Doğal olarak yanlışları düzeltme ihtiyacı görüyorum kendimde. Örnek olarak android'e hiç virüs girmez gibi bir açıklamanız var hiçbir sistem %100 mükemmel değildir bunu unutmayın. Saygılar...


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


    Edit: http://shiftdelete.net/sizi-ifsa-ede...e-virusu-83539
    http://shiftdelete.net/android-icin-...ararlisi-83383
    http://shiftdelete.net/android-kulla...ehlikede-82822
    http://shiftdelete.net/kod-enjeksiyo...d-virusu-82640

    gibi önceden başka sitelerde daha farklı haberlerde görmüştüm. Bunlar sadece bazıları.
  • 21-08-2017, 21:21:44
    #30
    2005'ten beri windows kullanıcısı, 2011'den beri android kullanıcı olarak, bu sene mac+ios sistemine geçtim rahat ettim. Mac air çok harika bir iş bilgisayarı. Her yönüyle. Telefon tercihim de 5s oldu. Ondan da çok memnunum.
    Tekrar tavsiye ederim.
  • 22-08-2017, 13:51:09
    #31
    konu yine iphone android savasina dönmüs.
    ben anlamiyorum bu savasin taraflarini.

    arkadas bilgisayar almaktan bahsetmis, telefon degil.
    androidli bilgisayar mi tavsiye edeceksiniz?


    türkiye'de yazik ki bir dönem sigara markalarinda oldugu gibi telefon markalari da bir statü sembolü olarak degerlendiriliyor. benim dönemimde patronlar marlboro icerdi, tadini sevdigi icin ucuzunu icerse elestirilirdi. saniyorum orada yasadigim dönemde ben de benzer düsüncelere kapilmisimdir. telefon konusunda da ayni, iphone kullanmak zengin isi demis birkac arkadas.

    ben size sonrasini anlatayim, ben o düsüncelere sahipken türkiye'den önce 2 yilligina amerika'ya sonra da almanya'ya tasindim ve 15 yila yakindir türkiye'ye sadece tatil dönemlerinde geliyorum ve hayatimda neler degisti bilmenizi isterim.

    avrupa'da marka ayrimi olmaksizin tüm sigaralar ayni fiyatta olunca, insanlarin fiyata bakarak tercihte bulunmadigini kullandigi markalar ile kendi kisiligini, karakterini bagdastirma ihtiyaci da duymadigini farkettim. maddi durumu cok iyi olan biri türkiye'de ucuz diye adlandirilan bir sigara markasini icerken hic cekinmiyordu, zira tüm sigaralar ayni fiyata satildigindan ön planda olan tat oluyordu.
    herkesin tat algisi farkli oldugundan herkes kendi tercihini icer, kimse de sigara markasindan bir sonuca varmaya calismaz veya karsisindaki kisiyi aklindaki kaliplardan birine sokmaya calismaz. umarim türkiyede de ayni mantik yerlesir zamanla.

    bilgisayar ve telefon konusuna gelince durum biraz farkli.
    avrupali ve amerikalinin yaklasimini anlattigimda beni burada taslayarak öldürebilirsiniz

    GÜVENLIK
    herseyden önce bir teknolojide / telefonda / isletim sisteminde güvenlik ne durumda bu soru önemlidir. bunun da iki ucu var.
    1- Üretici benim verilerimin ne kadarina erisebilir.
    2- Kötü niyetli kullanici/hacker benim verilerimin ne kadarina erisebilir.
    cünkü gercek özgürlük ekranin rengini degistirmek, dizayni ayarlamak degildir.
    Senin haberlesme, iletisim kurma hakkinin, özel hayatinin güvence altinda olmasi ve korunmasidir.

    SERVIS
    kullancagim ürün bozulursa üretici ürünün arkasinda mi?

    STABILITE
    ürün aldigimda stabil calisiyor, zamanla bu sekilde calismaya devam edecek mi, performans hergün düsecek mi?

    bu sorular tercihi belirler, eger her ikisinde de benzer sonuclar varsa, sonra özelliklere gecilir.

    Bu arada bir baska bilgi daha vereyim.
    Avrupa Birligi ülkelerinde resmi dairelerin, devlet kurumlarinin bu konuda nasil bir uygulamalari oldugunu anlatayim, eminim size biraz ipucu verecektir.

    Hicbir resmi bilgisayarda Windows, OSX kullanamazsiniz.
    SuSe Linux üzerine özel yazilmis güvenlik eklentileri kurulur ve kullanilir.
    Personellere verilen cep telefonlarinda ise IPhone kurumlarin teknik bölümü tarafindan Jailbreak ile kirilir ve yine gelistirilen özel güvenlik paketleri yüklenerek kullanima sunulur.

    Simdi bütün bunlari okuduktan sonra "zengin iphone kullanir, fakir android" tartismasina devam etmek istiyorsaniz buyrun edin.
  • 22-08-2017, 14:01:56
    #32
    MacBook şarjı ile beni etkiliyor. Sanırım ilerleyen zamanlarda bende MacBook alacağım.


    Tapatalk ile gönderildi
  • 22-08-2017, 14:05:43
    #33
    BSCOLOGNEDE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu yine iphone android savasina dönmüs.
    ben anlamiyorum bu savasin taraflarini.

    arkadas bilgisayar almaktan bahsetmis, telefon degil.
    androidli bilgisayar mi tavsiye edeceksiniz?


    türkiye'de yazik ki bir dönem sigara markalarinda oldugu gibi telefon markalari da bir statü sembolü olarak degerlendiriliyor. benim dönemimde patronlar marlboro icerdi, tadini sevdigi icin ucuzunu icerse elestirilirdi. saniyorum orada yasadigim dönemde ben de benzer düsüncelere kapilmisimdir. telefon konusunda da ayni, iphone kullanmak zengin isi demis birkac arkadas.

    ben size sonrasini anlatayim, ben o düsüncelere sahipken türkiye'den önce 2 yilligina amerika'ya sonra da almanya'ya tasindim ve 15 yila yakindir türkiye'ye sadece tatil dönemlerinde geliyorum ve hayatimda neler degisti bilmenizi isterim.

    avrupa'da marka ayrimi olmaksizin tüm sigaralar ayni fiyatta olunca, insanlarin fiyata bakarak tercihte bulunmadigini kullandigi markalar ile kendi kisiligini, karakterini bagdastirma ihtiyaci da duymadigini farkettim. maddi durumu cok iyi olan biri türkiye'de ucuz diye adlandirilan bir sigara markasini icerken hic cekinmiyordu, zira tüm sigaralar ayni fiyata satildigindan ön planda olan tat oluyordu.
    herkesin tat algisi farkli oldugundan herkes kendi tercihini icer, kimse de sigara markasindan bir sonuca varmaya calismaz veya karsisindaki kisiyi aklindaki kaliplardan birine sokmaya calismaz. umarim türkiyede de ayni mantik yerlesir zamanla.

    bilgisayar ve telefon konusuna gelince durum biraz farkli.
    avrupali ve amerikalinin yaklasimini anlattigimda beni burada taslayarak öldürebilirsiniz

    GÜVENLIK
    herseyden önce bir teknolojide / telefonda / isletim sisteminde güvenlik ne durumda bu soru önemlidir. bunun da iki ucu var.
    1- Üretici benim verilerimin ne kadarina erisebilir.
    2- Kötü niyetli kullanici/hacker benim verilerimin ne kadarina erisebilir.
    cünkü gercek özgürlük ekranin rengini degistirmek, dizayni ayarlamak degildir.
    Senin haberlesme, iletisim kurma hakkinin, özel hayatinin güvence altinda olmasi ve korunmasidir.

    SERVIS
    kullancagim ürün bozulursa üretici ürünün arkasinda mi?

    STABILITE
    ürün aldigimda stabil calisiyor, zamanla bu sekilde calismaya devam edecek mi, performans hergün düsecek mi?

    bu sorular tercihi belirler, eger her ikisinde de benzer sonuclar varsa, sonra özelliklere gecilir.

    Bu arada bir baska bilgi daha vereyim.
    Avrupa Birligi ülkelerinde resmi dairelerin, devlet kurumlarinin bu konuda nasil bir uygulamalari oldugunu anlatayim, eminim size biraz ipucu verecektir.

    Hicbir resmi bilgisayarda Windows, OSX kullanamazsiniz.
    SuSe Linux üzerine özel yazilmis güvenlik eklentileri kurulur ve kullanilir.
    Personellere verilen cep telefonlarinda ise IPhone kurumlarin teknik bölümü tarafindan Jailbreak ile kirilir ve yine gelistirilen özel güvenlik paketleri yüklenerek kullanima sunulur.

    Simdi bütün bunlari okuduktan sonra "zengin iphone kullanir, fakir android" tartismasina devam etmek istiyorsaniz buyrun edin.
    Beklediğim bir açıklama olmuş. Düşüncelerimi daha düzgün bir biçimde ifade etmişsiniz.
    Ben hiçbir zaman android fakir, iPhone zengin ürünüdür demedim. Aradaki farkları göstermeye çalışmıştım ve arkadaşın yanlış verdiği bilgileri gidermeye çalıştım.
    Teşekkürler yorum için
  • 22-08-2017, 14:22:06
    #34
    mac mi win mi?
    ios mu android mi?
    gs mi fb mi?
    siyah mı beyaz mı?
    bu tartışmalar bitmez, seçimleriniz ihtiyaçlara göre olur.
  • 22-08-2017, 14:46:55
    #35
    Özet geçiyorum , sadece iş için kullanilacaksa mac , arada oyun oynarim diyorsan windows .
  • 22-08-2017, 14:51:53
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Macbook en iyisi ve en güzeli en rahatı kesin çözümdür derim.