• 07-08-2017, 10:28:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar işyerine Aras kargo gelmiş bugün bi dosya uzatıp 270 Tl istemişler ben de iş dışındayım bu ne diye sorunca Google reklam dosyası demişler böyle birşey gelen oldu mu başına acaba nedir bu iş.
  • 07-08-2017, 10:32:54
    #2
    Koskoca firmanın bu kadar çok düşeceğini sanmıyorum.
  • 07-08-2017, 11:56:12
    #3
    60.90 tl kargo ücreti olan bir ürün için 10 tl alınıyor.sonra faturayla birlikte tekrar gıdıp 6.90 almanız gerekiyor neden 10 tl alıyorsunuz dedim,sıkıntı yok üste sıfırlamışlar dedi,alta neden sıfırlamıyorsunuz dediğimizdede,3.10 tl yı odeyıp hıcbır acıklama yapamıyorlar..gerisini siz düşünün..
  • 07-08-2017, 13:23:01
    #4
    Şimdi öğrendim de heralde bir ************** yöntemi firma yetkilisi babam olduğu için babamı arıyorlar iki üç gün önce Google da süreniz bitiyor 3 yıllık ve 5 yıllık paketlerimiz var diyorlar. Babamda teknolojiden anlamayan adam Google da firma artık çıkmayacak diye 3 yıllık alalım diyor o da 270 Tl diyor. Bu gün kargo ile karşı ödemeli ne olduğu daha henüz belli olmayan birşey gönderiyorlar. 270 Tl istiyorlar. Aras kargonun bir suçu yok şu anda babamı arayan numarayı arıyorum 554 115 6336 cevap vermiyor telefon muhtemelen bi ************** yöntemi diye düşünüyorum