60.90 tl kargo ücreti olan bir ürün için 10 tl alınıyor.sonra faturayla birlikte tekrar gıdıp 6.90 almanız gerekiyor neden 10 tl alıyorsunuz dedim,sıkıntı yok üste sıfırlamışlar dedi,alta neden sıfırlamıyorsunuz dediğimizdede,3.10 tl yı odeyıp hıcbır acıklama yapamıyorlar..gerisini siz düşünün..