Sene içinde Kıbrısa 3 4 günlüğüne gidip gelmem gerekiyor. Fakat OHAL süreci için ne gerekli oluyor ayrıca, veya oluyor mu kesin bir bilgi bulamadım. Öğrenciyim, Türkiyede okuyorum, yeşil pasaportum var yaşım 20. Gerekli olan belgeler ve onay basamakları hakkında bilgisi olanlar yazabilirse çok memnun olurum..
Bu sene içinde böyle bir tecrübesi olan kişiler özellikle cevap yazabilirse çok makbule geçer

-Kimlik ile giriş yapabilirsin
-Giriş yaparken görevliler ne için ziyaret ettiğini sorarsa ; üniversite ile görüşmeye geldiğini ve öğrenci olduğunu belirt.
-Baban eğer memur ise senin kıbrısa giriş çıkış yapma konusunda herhangi bir sorun olmadığını gösteren ıslak imzalı bir belge alsın ve bunu yanında taşı. Eğer memur değilse bulunduğun yerdeki kaymakamlıktan benzeri bir belgeyi almaya çalış. (Eğer şansın kötü giderse ve belge yoksa kıbrısa gidişe izin vermezler)