Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikşe yorumunuz için çok teşekkürler Bu kondua emin misiniz bu sene çıkma şansınız oldu mu kusura bakmayın çok irdeliyorum çünkü benim için baya kritik bi durum
Kıbrısdayım 5 aydır, çalışma için geldiğim için pasaportumla girdim ben.
Çalışma için gelmiyorsanız kimlik ile girebilirsiniz. İçiniz rahat etmeyecek ise uçak biletinizi alacağınız yer ile de iletişime geçin