Kıbrısdayım 5 aydır, çalışma için geldiğim için pasaportumla girdim ben.
Çalışma için gelmiyorsanız kimlik ile girebilirsiniz. İçiniz rahat etmeyecek ise uçak biletinizi alacağınız yer ile de iletişime geçin
Tekrardan teşekkürler hocam öğrenciyim ve sadece 3 günlük bi ziyaretim olacak vaktinizi aldım kolay gelsin

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:03:00 -->-> Daha önceki mesaj 20:02:27 --
Kimlik ile adaya giriş yapabilirsiniz, bildiğim kadarıyla bir sorun yok.
EKLEME: @Dirk; Aynı saat, aynı dakika, aynı saniye ve aynı salise yorum yapmışız
Yorumunuz için çok teşekkürler hocam