• 21-07-2017, 09:07:41
    #1
    Arkadaşlar bilgisayarı ilk açtığımda ekteki fotoğraftaki gibi kalıyor her zaman. Kapatıp açınca düzeliyor. Her zaman oluyor bu. Sebebi nedir?

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-07-2017, 11:39:14
    #2
    ekran kartı arızalanmıştır banada olmustu,ama bende goruntu hıc yoktu..

    ekran kartınıda 1 yıl içerisinde almıştım aldıgım yere gıttıgımde ıse bana garantısının dun bıttıgını soylemıslerdı
  • 21-07-2017, 12:21:37
    #3
    Şirket bilgisayarı bu da. Bozulursa yenisini aldırırım komple bilgisayarın da bozulma yoktur herhalde. Sürekli aynı şekilde oluyor. 2.açma da sorunsuz açılıyor. Bazen ilk açılışta 2.ekran açılmıyor, ikinci de geliyor.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-07-2017, 12:26:12
    #4
    Ekran kartı
  • 21-07-2017, 12:33:19
    #5
    DDU programıyla ekran kartının driverini güvenli modda kaldırıp en güncel sürümü tekrar kurup dener misiniz? Ben ekran kartına OC yaptığım da alıyordum bu hatayı.