Şirket bilgisayarı bu da. Bozulursa yenisini aldırırım komple bilgisayarın da bozulma yoktur herhalde. Sürekli aynı şekilde oluyor. 2.açma da sorunsuz açılıyor. Bazen ilk açılışta 2.ekran açılmıyor, ikinci de geliyor.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
DDU programıyla ekran kartının driverini güvenli modda kaldırıp en güncel sürümü tekrar kurup dener misiniz? Ben ekran kartına OC yaptığım da alıyordum bu hatayı.