ekran kartı arızalanmıştır banada olmustu,ama bende goruntu hıc yoktu..

ekran kartınıda 1 yıl içerisinde almıştım aldıgım yere gıttıgımde ıse bana garantısının dun bıttıgını soylemıslerdı