• 17-05-2017, 18:08:38
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar.

    Bir film vardı bitki yetiştiriyorlar enerji için mi ne sonra o bitkiler serbest kalıyor herkes kör oluyor bi kaç kişi kalıyor etkinlenmeyen v.s. bu filmi hatırlayan var mı?
  • 17-05-2017, 18:30:30
    #2
    The Day of the Triffids mi hocam?
  • 17-05-2017, 18:48:20
    #3
    heh ya triffids T'si aklımda gerisi yoktu
  • 17-05-2017, 19:00:41
    #4
    İlginc bir filme benziyor bu akşam izleyeceğim :P
  • 17-05-2017, 19:10:18
    #5
    Bende akşam bir bakayım.