Merhaba arkadaşlar.

Bir film vardı bitki yetiştiriyorlar enerji için mi ne sonra o bitkiler serbest kalıyor herkes kör oluyor bi kaç kişi kalıyor etkinlenmeyen v.s. bu filmi hatırlayan var mı?