• 25-03-2017, 00:33:06
    #28
    Acil şifalar dilerim. Onkoloji konusunda turkiyedeki doktorlarin bir cogu isi paraya vurmuş durumda. Benim de annem göğüs kanserine yakalandı 4 yıl önce. Hastane hastane dolaştık. Son olarak ege universitesine geçtik. Ordaki doktor kendi özel kliniğine yonlendirdi. Kendi karisimlariymis muayenesiymis bizden sömürebildigi kadar para sömurdu. Alacagini aldi haram zikkim olsun tabiki. Cunku cok yuklu paralar aldi. Nitekim faydasizdi hepsi. Doktor da biliyordu annemin vefat edeceğini ama zaafimizi kullandi. Neyimiz varsa vermeye hazirdik. Diyeceğim şu ki onkoloji doktorlarina dikkat.

    Telefondan yazdim. Yazim hatasi olabilir k.bakmayin. Sadece bu konuda cok dolu oldugum icin yazmak istedim.
  • 25-03-2017, 00:34:18
    #29
    Rabbim el - şafi ismi hatırına ona şifa versin. Allah yar ve yardımcısı olsun.
  • 25-03-2017, 02:20:14
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun, Allah şifa versin hocam.
  • 25-03-2017, 11:48:17
    #31
    Allah acil şifalar versin kardeşim inşallah en kısa sürede sağlıklı haline kavuşur
  • 25-03-2017, 12:19:30
    #32
    Acil şifalar dilerim hocam.
  • 25-03-2017, 12:23:31
    #33
    ...
  • 25-03-2017, 12:33:55
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah acil şifa versin..Geçmiş olsun...
  • 25-03-2017, 12:42:10
    #35
    Allah acil şifalar versin hocam. Moral çok ama çok önemli, önceliğiniz bu olsun. İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur anneniz.
  • 25-03-2017, 13:26:17
    #36
    Çok geçmiş olsun benzer duygular yaşamış ve tecrübe edinmiş birisi olarak size mesaj attım lütfen inceleyiniz.