Acil şifalar dilerim. Onkoloji konusunda turkiyedeki doktorlarin bir cogu isi paraya vurmuş durumda. Benim de annem göğüs kanserine yakalandı 4 yıl önce. Hastane hastane dolaştık. Son olarak ege universitesine geçtik. Ordaki doktor kendi özel kliniğine yonlendirdi. Kendi karisimlariymis muayenesiymis bizden sömürebildigi kadar para sömurdu. Alacagini aldi haram zikkim olsun tabiki. Cunku cok yuklu paralar aldi. Nitekim faydasizdi hepsi. Doktor da biliyordu annemin vefat edeceğini ama zaafimizi kullandi. Neyimiz varsa vermeye hazirdik. Diyeceğim şu ki onkoloji doktorlarina dikkat.

Telefondan yazdim. Yazim hatasi olabilir k.bakmayin. Sadece bu konuda cok dolu oldugum icin yazmak istedim.