• 26-02-2017, 15:28:50
    #1
    Merhabalar

    Kimlikte ki yaşım neredeyse 2 sene küçük yazılmış. İnternette araştırdım da bu konu hakkında tam olarak bilgi sahibi olamadım. Yaşımı düzeltmem için neler yapmam gerekiyor ? Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
  • 26-02-2017, 15:31:44
    #2
    resmi belge oldugu için mahkemeye dava açmanız lazım
  • 26-02-2017, 18:06:02
    #3
    Hastanede doğmuş iseniz, doğum belgeniz baz alınır ve mahkeme buna göre karar verir. Ayrıca, nufüsa kayıt tarihi ile girilen doğum tarihi arasında fark varsa mahkemeyi ikna etmek mümkün. Bunun haricinde mahkemede iş uzar, zordur.
  • 26-02-2017, 18:07:55
    #4
    Millet küçük yazdırmak için çırpınıyor.

    Özel değilse neden değiştirmek istiyorsunuz?

    Çok büyük avantajları var.