Merhabalar

Kimlikte ki yaşım neredeyse 2 sene küçük yazılmış. İnternette araştırdım da bu konu hakkında tam olarak bilgi sahibi olamadım. Yaşımı düzeltmem için neler yapmam gerekiyor ? Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?