• 19-02-2017, 00:06:16
    #1
    Selamlar,

    windows 7 olan cihaza xp kuramıyorum. Kurulum daha üst bir windows sürümünüz var diye uyarı veriyor ve kurdan cıkartıyor.

    Bios'da sata-ahci/ide ayarı yok nasıl yapabilirim biri yardımcı olabilir mi çok acilen lütfenç.
  • 19-02-2017, 00:42:48
    #2
    satalı xp ile denemen lazım
  • 19-02-2017, 00:54:55
    #3
    alp_dedee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satalı xp ile denemen lazım
    evet onuda denedim olmuyor.
  • 19-02-2017, 00:57:31
    #4
    anakart tam modelini yazarmısın
  • 19-02-2017, 01:34:19
    #5
    Windows7 kurulu bilgisayarda EasyBCD programını kur.*
    editboonmnu kısmında windows7 ye gel ve delete yap*
    bootloadersetup kısmına gel ve "install the windows xp bootloder to MBR" işaretle write MBR yap.*
    bios'ta sata modu yada achi modunu "ide" yapın xp'yi kurun sorun çıkmaz

    E6853 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi