Selamlar,
windows 7 olan cihaza xp kuramıyorum. Kurulum daha üst bir windows sürümünüz var diye uyarı veriyor ve kurdan cıkartıyor.
Bios'da sata-ahci/ide ayarı yok nasıl yapabilirim biri yardımcı olabilir mi çok acilen lütfenç.
XP kuramıyorum , yardım edebilecek var mı?
4
●250
- 19-02-2017, 00:54:55evet onuda denedim olmuyor.alp_dedee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2017, 01:34:19Windows7 kurulu bilgisayarda EasyBCD programını kur.*
editboonmnu kısmında windows7 ye gel ve delete yap*
bootloadersetup kısmına gel ve "install the windows xp bootloder to MBR" işaretle write MBR yap.*
bios'ta sata modu yada achi modunu "ide" yapın xp'yi kurun sorun çıkmaz
E6853 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi