Selamlar,

windows 7 olan cihaza xp kuramıyorum. Kurulum daha üst bir windows sürümünüz var diye uyarı veriyor ve kurdan cıkartıyor.

Bios'da sata-ahci/ide ayarı yok nasıl yapabilirim biri yardımcı olabilir mi çok acilen lütfenç.