• 13-02-2017, 18:34:13
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    İş yerim aşağıdaki telefondan birini tercih etme hakkını veriyor. Vergi avantajı nedeniyle faturasını vermiyor. Ben birini tercih etmiş olsam aşağı yukarı hangisini bu şartlar halinde ne kadara satabilirim?

  • 14-02-2017, 15:12:16
    #2
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,

    İş yerim aşağıdaki telefondan birini tercih etme hakkını veriyor. Vergi avantajı nedeniyle faturasını vermiyor. Ben birini tercih etmiş olsam aşağı yukarı hangisini bu şartlar halinde ne kadara satabilirim?

    Kesinlike İPHONE 7 PLUS 32 GB öneririm, Piyasa da şuan 4.500 TL civarında sıfırını kolaylıkla satabilirsiniz.
  • 07-04-2017, 18:43:18
    #3
    rahmican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlike İPHONE 7 PLUS 32 GB öneririm, Piyasa da şuan 4.500 TL civarında sıfırını kolaylıkla satabilirsiniz.
    Aynen hocam onu tercih ettim. Cihaz bugün elime ulaştı. Kullansam mı satsam mı kararsızım
  • 07-04-2017, 18:47:00
    #4
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam onu tercih ettim. Cihaz bugün elime ulaştı. Kullansam mı satsam mı kararsızım
    Nasıl bir iş yeri hocam orası
  • 07-04-2017, 18:52:59
    #5
    Kullandigin cihaz islerini gormende yardimci oluyorsa bosuna kullanma, satip herhangi bir ihtiyacini karsilayabilirsin.
  • 07-04-2017, 18:56:43
    #6
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir iş yeri hocam orası
    Elhamdülillah iyidir kendileri

    heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandigin cihaz islerini gormende yardimci oluyorsa bosuna kullanma, satip herhangi bir ihtiyacini karsilayabilirsin.
    Karşılıyor hocam. Açıkcası satın alan çıkar mı diye konuyu güncelledim. Teklife göre hareket edeceğim
  • 07-04-2017, 20:32:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ben vatandan 7 . 128 Gb simsiyah aldım kılıf vs derken 4000 tl nakit ile aldım
    aradan 1 ay geçti bebeğimde rahatsızlık vardı mecburi nakte dönüştürdüm 2700'e zor verebildim. hiç bir şeyi yoktu
  • 07-04-2017, 20:36:39
    #8
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,

    İş yerim aşağıdaki telefondan birini tercih etme hakkını veriyor. Vergi avantajı nedeniyle faturasını vermiyor. Ben birini tercih etmiş olsam aşağı yukarı hangisini bu şartlar halinde ne kadara satabilirim?

    iş başvurusunu nerden yapıyoruz hocam link yolla
  • 07-04-2017, 20:38:37
    #9
    Telefonu açtım arkadaşlar. 3k teklif geldi ancak ben o fiyata satmayı düşünmüyorum. Apple Türkiye garantili cihaz sonuçta.
    jooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben vatandan 7 . 128 Gb simsiyah aldım kılıf vs derken 4000 tl nakit ile aldım
    aradan 1 ay geçti bebeğimde rahatsızlık vardı mecburi nakte dönüştürdüm 2700'e zor verebildim. hiç bir şeyi yoktu
    Büyük geçmiş olsun inşallah çocuğunuz sağlığına kavuşmuştur.