Telefonu açtım arkadaşlar. 3k teklif geldi ancak ben o fiyata satmayı düşünmüyorum. Apple Türkiye garantili cihaz sonuçta.
Ben vatandan 7 . 128 Gb simsiyah aldım kılıf vs derken 4000 tl nakit ile aldım
aradan 1 ay geçti bebeğimde rahatsızlık vardı mecburi nakte dönüştürdüm 2700'e zor verebildim. hiç bir şeyi yoktu
Büyük geçmiş olsun inşallah çocuğunuz sağlığına kavuşmuştur.