• 06-02-2017, 02:26:43
    #1
    Merhabalar;

    25 yaşındayım. Sağ alt En arkadaki dişim biraz kırıktı ağrı yapmaya başlamıştı.
    Dr.a gittim. Dişe röntgen çekti 20'lik diş değilmiş o yüzden kurtarma yoluna gitti.
    Sağ en arkanın yanındaki dişi küçültüp 2 dişe kaplama yaptı.(2li)

    birkaç gün önce yemek yerden kaplama dişim düştü.
    Su içemez oldum. Çok kötü ağrı yapıyordu.

    Tekrar'dan yaptıştırıldı.
    Yine düşerse % 100 Çektireceğim Ağrısı fekalat.

    Oraya implant olur mu ? youtube'dan bi kaç video izledim fakat implant yaptıranlar nasıl %100 kullanabiliyorlar mı ?
  • 06-02-2017, 17:18:31
    #2
    Güncel