Merhabalar;

25 yaşındayım. Sağ alt En arkadaki dişim biraz kırıktı ağrı yapmaya başlamıştı.
Dr.a gittim. Dişe röntgen çekti 20'lik diş değilmiş o yüzden kurtarma yoluna gitti.
Sağ en arkanın yanındaki dişi küçültüp 2 dişe kaplama yaptı.(2li)

birkaç gün önce yemek yerden kaplama dişim düştü.
Su içemez oldum. Çok kötü ağrı yapıyordu.

Tekrar'dan yaptıştırıldı.
Yine düşerse % 100 Çektireceğim Ağrısı fekalat.

Oraya implant olur mu ? youtube'dan bi kaç video izledim fakat implant yaptıranlar nasıl %100 kullanabiliyorlar mı ?