• 27-11-2016, 11:38:26
    #1
    Arkadaslar merhaba. Benim sorunum adil kullanım kotası. Bulundugum konumda fiber falan yok sadece adsl var. kullandıgım pakette bana söylenene ve internette gördüğüme göre en iyi olan paket. Ultranet limitsiz kullanıyorum. 16Mbs hız 100gb Akk veriyor. Hızdan memnunum ama kota 15 günde bitiyor kalan 15 günü 2mbs internet kullanmak zorunda kalıyorum. Kotayı sınırsız yapma şansım varmı veya arttırabilme şansım ?
  • 27-11-2016, 11:39:59
    #2
    Kotalar bu aralar bile bile hizli dusuruluuor gibime geliyor ddos ataklarla ilgili bir onlem gibi sorsan bir cok kisi ayni durumdan sikayetcidir


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 27-11-2016, 11:44:58
    #3
    Türk Telekomda AKK kalktı diye bir konu vardı. Müşteri hizmetleri ile görüştünüz mü bu konuyu?
  • 27-11-2016, 11:49:19
    #4
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekomda AKK kalktı diye bir konu vardı. Müşteri hizmetleri ile görüştünüz mü bu konuyu?
    Defalarca aradım hiç birinin birşeyden haberi yok. Her müşteri hizmetlisi farklı söylüyor. Geçen biri 8mbs dusurelım hızı akk yi sınırsız yapalım dedi. o ara hemen netten baktıgım söylediği gibi bir paket göremedim. ben düşünü tekrar ararım dedim 5 dk sonra aradım geri farklı bir müşteri hizmetlisine baglandım adamın söylediği paketi söyledim böyle bir paketimiz yok dedi. son çare yarın bir ttnet şubesine gidicem
  • 27-11-2016, 11:59:54
    #5
    En iyisi ttneti toplu olarak şikayet etmek gerçi şikayet edilecek bir kurumda yok ki