Arkadaslar merhaba. Benim sorunum adil kullanım kotası. Bulundugum konumda fiber falan yok sadece adsl var. kullandıgım pakette bana söylenene ve internette gördüğüme göre en iyi olan paket. Ultranet limitsiz kullanıyorum. 16Mbs hız 100gb Akk veriyor. Hızdan memnunum ama kota 15 günde bitiyor kalan 15 günü 2mbs internet kullanmak zorunda kalıyorum. Kotayı sınırsız yapma şansım varmı veya arttırabilme şansım ?