• 23-11-2016, 17:32:34
    #10
    KeremALTANSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herhangi bir yazıcıyı paylaşıma açabilir 2 bilgisayarınızdanda çıktı alabilirsiniz. Eski olması bir fark yaratmicak boşa para harcamayın
    bunun için masaüstü cihazıda açık bıracağız galiba?

    PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıcınız internet özellikli olmasa bile yazıcının programını masaüstü bilgisayara kurup masaüstü bilgisayarınız üzerinden çıktı alabilirsiniz. Adımları çok detaylı hatırlamıyorum ama aynı işlemi eski çalıştığım şirkette uygulamıştım. 1 masaüstü bilgisayara yazıcıyı tanımlayıp 6-7 laptop ile çıktı alabiliyordum. Tabi bunu yapabilmek için masaüstü bilgisayarın açık olması gerekiyor. kısa bir araştırma yaparsanız basit bir işlemdi. Sanırım masaüstü bilgisayarınızda aygıtlar & yazıcılar kısmından yazıcıyı paylaşıma açıyordunuz. Dediğim gibi tek sıkıntısı masaüstü bilgisayarın çıktı alacağınız zaman açık olması gerekiyor.

    EDİT : Maliyet 0 TL
    anladım. Hocam masaüstü cihazı sürekli kullanmıyorum. iki cihazda bana ait bu yüzden bu cihazın birisinin sürekli boşa çalışması elektrik faturasında fark yaratır sanki Eğer masaüstü açık kalmadan yapabilirsek sorun yok

    kuantum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aygıt ve yazıcılar yazıcınıza sağ tıklayın paylaşıma açın,gelişmiş paylaşım ayarlarından dosya ve yazıcı paylaşımı aktif edin,sonra bu ayarları yaptığınız bilgisayar ismini diğer bilgisayardan arama kısmına \\ yazarak giriş yapın doğru yaparsanız yazıcı ekranınıza gelecek
    galiba sürekli açık kalması lazım masaüstü nün?
  • 23-11-2016, 17:38:26
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun için masaüstü cihazıda açık bıracağız galiba?



    anladım. Hocam masaüstü cihazı sürekli kullanmıyorum. iki cihazda bana ait bu yüzden bu cihazın birisinin sürekli boşa çalışması elektrik faturasında fark yaratır sanki Eğer masaüstü açık kalmadan yapabilirsek sorun yok



    galiba sürekli açık kalması lazım masaüstü nün?
    Evet bu şekilde yaparsanız yazıcı kablosunun bağlı olduğu bilgisayarın açık olması gerekli,diğer bir çözüm yazıcınız için print server alarak internet özelliği kazandırmanız.Print server alarak yazıcınızı bilgisayarlardan bağımsız olarak kurup kullana bilmeniz mümkün
  • 23-11-2016, 17:38:56
    #12
    sen ozmn al bi kablosuz yazıcı kullan

    paylaşıma açarsan masaüstüde açık olması zorunda
  • 23-11-2016, 17:40:49
    #13
    kuantum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bu şekilde yaparsanız yazıcı kablosunun bağlı olduğu bilgisayarın açık olması gerekli,diğer bir çözüm yazıcınız için print server alarak internet özelliği kazandırmanız.Print server alarak yazıcınızı bilgisayarlardan bağımsız olarak kurup kullana bilmeniz mümkün
    bilgi için teşekkür ederim

    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen ozmn al bi kablosuz yazıcı kullan

    paylaşıma açarsan masaüstüde açık olması zorunda
    en son çözüm olarak alacağım ancak çalışan cihazı boşa çıkartmış olucam birkaç güzel öneri var onları kullanabilirim