Hocam herhangi bir yazıcıyı paylaşıma açabilir 2 bilgisayarınızdanda çıktı alabilirsiniz. Eski olması bir fark yaratmicak boşa para harcamayın
bunun için masaüstü cihazıda açık bıracağız galiba?
Yazıcınız internet özellikli olmasa bile yazıcının programını masaüstü bilgisayara kurup masaüstü bilgisayarınız üzerinden çıktı alabilirsiniz. Adımları çok detaylı hatırlamıyorum ama aynı işlemi eski çalıştığım şirkette uygulamıştım. 1 masaüstü bilgisayara yazıcıyı tanımlayıp 6-7 laptop ile çıktı alabiliyordum. Tabi bunu yapabilmek için masaüstü bilgisayarın açık olması gerekiyor. kısa bir araştırma yaparsanız basit bir işlemdi. Sanırım masaüstü bilgisayarınızda aygıtlar & yazıcılar kısmından yazıcıyı paylaşıma açıyordunuz. Dediğim gibi tek sıkıntısı masaüstü bilgisayarın çıktı alacağınız zaman açık olması gerekiyor.
EDİT : Maliyet 0 TL
anladım. Hocam masaüstü cihazı sürekli kullanmıyorum. iki cihazda bana ait bu yüzden bu cihazın birisinin sürekli boşa çalışması elektrik faturasında fark yaratır sanki

Eğer masaüstü açık kalmadan yapabilirsek sorun yok
Aygıt ve yazıcılar yazıcınıza sağ tıklayın paylaşıma açın,gelişmiş paylaşım ayarlarından dosya ve yazıcı paylaşımı aktif edin,sonra bu ayarları yaptığınız bilgisayar ismini diğer bilgisayardan arama kısmına \\ yazarak giriş yapın doğru yaparsanız yazıcı ekranınıza gelecek
galiba sürekli açık kalması lazım masaüstü nün?