Rua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun için masaüstü cihazıda açık bıracağız galiba?



anladım. Hocam masaüstü cihazı sürekli kullanmıyorum. iki cihazda bana ait bu yüzden bu cihazın birisinin sürekli boşa çalışması elektrik faturasında fark yaratır sanki Eğer masaüstü açık kalmadan yapabilirsek sorun yok



galiba sürekli açık kalması lazım masaüstü nün?
Evet bu şekilde yaparsanız yazıcı kablosunun bağlı olduğu bilgisayarın açık olması gerekli,diğer bir çözüm yazıcınız için print server alarak internet özelliği kazandırmanız.Print server alarak yazıcınızı bilgisayarlardan bağımsız olarak kurup kullana bilmeniz mümkün