• 20-11-2016, 22:24:16
    #1
    -------
  • 20-11-2016, 22:26:15
    #2
    2. dediğini yapma
  • 20-11-2016, 22:27:27
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Bu dediklerinizi ispatlayabilirseniz mahkemeye başvurun.
  • 20-11-2016, 22:28:17
    #4
    Bimer'e şikayet et, mutlaka geri döneceklerdir.

    2. dediğin güzel birşey ama kişiyi ifşa ettiğinde haklıda olsan özel hayata müdahaleden karşı davada haksız duruma düşersiniz ve sıkıntı yaşarsınız.
  • 20-11-2016, 22:29:17
    #5
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediklerinizi ispatlayabilirseniz mahkemeye başvurun.
    Hocam diğer öğretmen arkadaşlarını işten çıkartmak amaçlı korkutarak imza attırmış.Büyük ihtimal mahkeme falan olursa kendisine dayanak sağlamak için

    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. dediğini yapma
    Neden hocam ?
  • 20-11-2016, 22:30:17
    #6
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Sefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer öğretmen arkadaşlarını işten çıkartmak amaçlı korkutarak imza attırmış.Büyük ihtimal mahkeme falan olursa kendisine dayanak sağlamak için



    Neden hocam ?
    Korkutarak imza attırdığını söylerse imza atanlar o zaman sıkıntıya girer okul müdürü. Ama 2'inci dediğini yaparsan suçlu duruma düşmüş olursun daha fazla.
  • 20-11-2016, 22:31:38
    #7
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkutarak imza attırdığını söylerse imza atanlar o zaman sıkıntıya girer okul müdürü. Ama 2'inci dediğini yaparsan suçlu duruma düşmüş olursun daha fazla.
    anladım hocam.Teşekür ederim.

    Başka fikri olan var mı ?
  • 20-11-2016, 22:38:09
    #8
    hocam halk eğitim muduru veya ilçe eğitim müdürünün yanına gıdıp durumu ıletın
  • 20-11-2016, 23:34:15
    #9
    Hocam ilçe milli eğitim müdürlüğüne gidip durumu anlatın yada dilekçe verin.

    Bimer'e de başvurabilirsiniz.