Arkadaşlar ne yapabilirim ? +r10
10
●596
- 21-11-2016, 00:03:25mahkeme falan yalan artık agalar bu devirde. Malum partide yakınınız yoksa yüzde yüz haklı da olsanız bi sonuç alamazsınız. yapabiliyorsanız kendiniz bir şeyler yapacaksınız.
şimdi muhabbetin detayını derinliğini bilmiyorum, ben olsam delillerle birlikte ekşi sözlük'te başlık açardım. (forumda sözlük hizmeti veren arkadaşlar var, 20 30 liraya açarlar herhalde sizin adınıza başlık) maksat millet google'da adını aratınca ne kadar şirret, pis bi insan olduğunu görsün. Sözlük'te hergün açılıyor böyle rezalet konusu, ses de getiriyor. En azından sesini duyurursun. Kadın da internete bu şekilde kaydolur, ölene kadar takip eder onu bu yaptıkları.