• 31-10-2016, 02:26:27
    #1
    Merhaba biraz önce mail adresime şöyle bir mail düştü ve bir anlam veremedim.

    Hello, fatihcray! We've noticed that you've not been active on Google Fan Webmaster Forum for quite some time now, and we miss you! Could we not tempt you back? If you don't remember your password, you can request it here: https://www.r10.net/login.php?do=lostpw We hope to see you soon Kindest Regards Google Fan Webmaster Forum https://www.r10.net/index.php

    Gönderen mail adresi

    noreply@r10.us

  • 02-12-2018, 12:37:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yıl 2018 oldu bu mailler hala geliyor. neden geilyor neden kapatılmıyor anlamış değilim.