Merhaba biraz önce mail adresime şöyle bir mail düştü ve bir anlam veremedim.
Hello, fatihcray! We've noticed that you've not been active on Google Fan Webmaster Forum for quite some time now, and we miss you! Could we not tempt you back? If you don't remember your password, you can request it here:
https://www.r10.net/login.php?do=lostpw We hope to see you soon Kindest Regards Google Fan Webmaster Forum
https://www.r10.net/index.php
Gönderen mail adresi
noreply@r10.us