175 bin üzeri araç alma.
Hem kolayca satamazsın hemde ilerde sorun çıkarır.
bu konuda çok haklısın sen de hocam zaten onuda bakıyorum bende birazda butcem yok evet fazla ama19 20 mılyarda az bı ucret deıl zaten kendım fazla yol yapan biri deılım oyuzdende sızın dedınız gibi km az olması lazım