Sercan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsunlusun sanırım fıyat yazmamışsın yanlız Bayada Az gezmişsin.

Benden önceki sahibi gezmiş, ben aldığımda 280 bindeydi 1 senedir de bende araba 320 binde işte 26 bine bırakırım.