• 20-10-2016, 18:51:54
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beni de aradılar. Kartınızda sorun var ilerde sıkıntı yaşamamanız için değiştirmemiz gerekiyor dediler. Dediğiniz gibi yeni kartlar çipliymiş. Sıkıntı ne diye sorduğumda detayını göremiyoruz dediler.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 20-10-2016, 18:54:47
    #20
    Bende bir enpara kartı var yemin ederim market kartı daha kaliteli

    Enparanın ilk çıktığı hafta almıştım ama.
  • 20-10-2016, 19:27:13
    #21
    Bana 3-4 gün önce çipli encard'ı ulaştırdılar.

  • 20-10-2016, 20:55:42
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Bende çipli karta geçtim.
  • 20-10-2016, 20:58:14
    #23
    Misafir
    Yenisini istemiştim bakalım
  • 20-10-2016, 21:00:11
    #24
    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana 3-4 gün önce çipli encard'ı ulaştırdılar.

    isim yazmıyor mu yeni kartlarda
  • 20-10-2016, 21:02:47
    #25
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isim yazmıyor mu yeni kartlarda
    Bana telefonda isim yazacağı söylendi.
  • 20-10-2016, 21:06:14
    #26
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana telefonda isim yazacağı söylendi.
    Arkadaşınkinde ismi göremedim de. İsimli olması iyi olur.

  • 20-10-2016, 21:26:33
    #27
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bütün müşterileri tek tek arayıp yeni çipli kart gönderimi için bilgilendirme yapıyorlar. Bana iki ay önce isimli kart göndermişlerdi, şimdi yeniden çipli kartmı gönderecekler ?

    Forumdan aranan Enpara kullanıcısı arkadaşlar varmı ?
    3 hafta önce yeni kart istemiştim . Yeni gelen kart çipli evet