• 20-10-2016, 16:22:15
    #10
    Kurumsal PLUS
    2,5 yıllık kartım ufaktan deforme olmaya başlamıştı. Onlar aramadan ben onları arayıp yeni çipli kart talebinde bulundum. Bu aralar ailecek telefon dolandırıcılarıyla uğraştığımız için hiç telefon gelmesini bekleyecek durumda değilim.

    Telefon işlemlerinde çok dikkatli olun. Son zamanlarda dolandırıcılar işi o kadar ileri götürmüşler ki, çipli kartlara geçilmesine şaşılmamalı. Şikayet sitelerindeki şikayetlerin türleri bile acayip değişmiş. İnsan yuh demeden geçemiyor.
  • 20-10-2016, 16:38:40
    #11
    Sanırım sitede bu hafta sonucu güncellenecek, geçen cepten mobil uygulamaya girerken uyarı geldi şu tarihte gece şu saatler arası geçici olarak hizmet veremeyeceğiz diye.
  • 20-10-2016, 16:42:57
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benide aradılar ve 7-10 gün içinde çipli kartım gönderilecekmiş mesajda geldi telime.
  • 20-10-2016, 16:48:42
    #13
    Bana bir bildirim gelmedi konuyla ilgili. Daha önce yeni isimli kart almıştım ama çip hakkında aramadılar.

    Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan
    hunharca bir şekilde yazılmıştır.
  • 20-10-2016, 16:54:29
    #14
    Ben de bu konuyu görüp aradım. Adresi teyit ettirip talebimi kaydetti ve kuryeye teslim ettikten sonra 10 gün içinde elinize ulaşır dedi.
  • 20-10-2016, 17:03:49
    #15
    Çipli kart dediklerinizde ad soyad yazıyor mu
  • 20-10-2016, 17:05:29
    #16
    Dün müşteri hizmetleriyle başka bir konu için görüştüm. İki kere görüştüğüm iki kişide bundan bahsetmediler. Bugün başladı anlaşılan.
  • 20-10-2016, 17:54:29
    #17
    benide aramadılar henüz ama bu yenilik iyi olmuş
  • 20-10-2016, 18:01:40
    #18
    Benide aramadılar Bekliyoruz...