Bilgisayarı açtığımda altta hataları almaktayım. Tamirinden anlayanlar varsada lütfen bilgi versin.Windows ekranı gelmemekte hiç bir şeye girememekteyım sadece altta görüntüler çıkıyor.
Başta :

Tab tuşuna bastığımda

Setupa bastığımda da altta hatayı almaktayım: