berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende anlamadım ama şifreyi windows, administrator dener misiniz?
Arkadaşım yanlışlıkla biosa girmiş burda bios şifre kısmına enabled yapıp kaydetmiş bilgisayar daha once açılmamış. Ve bilgisayarı açtımda yukarda resımlı sekılde yazılar gelip wındıws ekranı gelmıyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:09:28 -->-> Daha önceki mesaj 22:05:41 --

JeweL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bios markası ve son resmi büyütebilirsen yardımcı olayim
Bu efendım phoneix sanırım bios markasıda.