Merhabalar, salı günü pegasus ile bir seyahatim var, ancak uçağa tahminen 7-10kg arası olan kutusunda iMac el bagajı şeklinde alabilir miyim?
Teşekkür ederim, pegasusu arayacaktım ancak arayamadım, sanırım ücretliymiş.
Uçakta iMac götürebilir miyim?
4
●644
- 21-08-2016, 21:28:11Hocam, pegasusla Kıbrıs'a uçarken aşağıdaki monitörü yanıma almak istedim fakat üst bagaja sığmayacağından yanıma aldırmadılar. Ancak uçağa binene kadar elimde götürdüm bebek arabalarına yaptıkları gibi bagajı elden teslim ettim. Ancak alırken yine yürüyen banddan geldi yani bir anlamı kalmadı.. Ama monitör sağlamdı
Yani eğer kutusu üst bagaja sığmıyorsa işiniz zor..
ASUS 24" VG248QE 1ms 144Hz Full HD HDMI+DP 3D Gaming Monitör - 21-08-2016, 21:29:29nasıl hesaplayabilirim bunuinspectorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2016, 21:38:0720 cm x 40 cm x 55 cm diyor üstatGuajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20cm kalınlığı 40 cm yükseklik 55cm ise genişliği mi oluyor ?
bilgilendirebilir misiniz, teşekkür ederim.
https://www.flypgs.com/bize-yazin/el-bagaji#sf-0
Yani eğer kutusu üst bagaja sığmıyorsa işiniz zor..