Merhabalar, salı günü pegasus ile bir seyahatim var, ancak uçağa tahminen 7-10kg arası olan kutusunda iMac el bagajı şeklinde alabilir miyim?

Teşekkür ederim, pegasusu arayacaktım ancak arayamadım, sanırım ücretliymiş.